A meitats del mes de novembre, i just abans dels exàmens trimestrals vam realitzar a Dibuix Artístic de 2n, una sèrie d'activitats de selectivitat com a simulacres d'examen de dibuix, Aquests exercicis suposen un entrenament per als alumnes, però també els possibilita aplicar estratègies apreses durant el trimestre, en reptes que han de resoldre de memòria, i sota pressió amb un temps limitat (tal com es fa a les PAU). L'exercici consistia en analitzar gràficament primer la imatge d'una flor (foto que adjunto), que ja presentava unes simetries radials i centrals molt particulars, i després demanava a l'alumnat la creació d'una composició a partir d'algunes de les estratègies compositives estudiades: fragmentació, repetició, distorsió, deformació..., sense perdre el referent que la prova imposa. Tot en una sessió de 2 hores. És una activitat de selectivitat que funciona força bé per a començar a agafar el ritme dels exàmens de dibuix i encaixa perfectament amb el tema del trimestre. Aquí us deixo resultats d'aquell dia:Bloc de reflexió i xerrameca amb els alumnes de batxillerat artístic de l'INS Jaume I de Salou Promoció 2015-2017. Els vídeos i les imatges que utilitzem en aquest bloc són d'ús pedagògic i sense ànim de lucre. En el moment que se'ns demani de retirar-los, ho farem immediatament.
diumenge, 15 de gener del 2017
COMPOSICIÓ AMB FLORS
A meitats del mes de novembre, i just abans dels exàmens trimestrals vam realitzar a Dibuix Artístic de 2n, una sèrie d'activitats de selectivitat com a simulacres d'examen de dibuix, Aquests exercicis suposen un entrenament per als alumnes, però també els possibilita aplicar estratègies apreses durant el trimestre, en reptes que han de resoldre de memòria, i sota pressió amb un temps limitat (tal com es fa a les PAU). L'exercici consistia en analitzar gràficament primer la imatge d'una flor (foto que adjunto), que ja presentava unes simetries radials i centrals molt particulars, i després demanava a l'alumnat la creació d'una composició a partir d'algunes de les estratègies compositives estudiades: fragmentació, repetició, distorsió, deformació..., sense perdre el referent que la prova imposa. Tot en una sessió de 2 hores. És una activitat de selectivitat que funciona força bé per a començar a agafar el ritme dels exàmens de dibuix i encaixa perfectament amb el tema del trimestre. Aquí us deixo resultats d'aquell dia:
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada