diumenge, 8 de gener del 2017

IMATGE CORPORATIVA: DISSENY DE TRES ETIQUETES PER A MELMELADA

El següent apartat de disseny gràfic que vam treballar va ser la Imatge Corporativa. Tant a nivell teòric com a nivell pràctic vam estudiar els diversos conceptes que se'n deriven: logotip, iconotip, sigles, monogrames i iconitzacions. Com a pràctica de disseny d'imatge corporativa vaig proposar aquesta activitat de selectivitat que feia dos cursos que no la plantejava. L'exercici consistia en dissenyar 3 etiquetes de melmelada amb un estil tradicional i de 3 gustos diferents: maduixa, pera i taronja. Com a 2n projecte l'objectiu era millorar aquells aspectes que s'havien "fallat" en el projecte anterior, però també englobava molts més temes del disseny gràfic en una única proposta: tipografia, color, forma, estètica, composició de les làmines, domini tècnic i graficoplàstic, memòria, pulcritud, polidesa, claredat... i tornava a fer incís en el procés de disseny gràfic: pluja d'idees, variacions d'una idea, dibuix definitiu i breu reflexió. Per tant la complexitat era alta.

Com sempre la proposta es va haver de resoldre en un parell de sessions però es podia millorar a casa. Us passo tot seguit els millors treballs:




















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada